Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Βιωματικές ομάδες για γονείς και εφήβους

δια–Λογος  
Ο έφηβός μου κι εγώ
Κύκλος δημιουργικής συζήτησης  
κέντρο:  analysis – synthesis (www.youhelp.gr)

Γιατί δεν με ακούς;     Γιατί δεν με καταλαβαίνεις;     Γιατί δεν μου μιλάς;
Γιατί πάλι κάνεις κήρυγμα;     Γιατί δεν είσαι εδώ;     Πού να πάω να σε βρω; 
Πώς με αγαπάς αφού με παιδεύεις;     Αν μ’ αγαπάς, πώς μ’ αγαπάς;
Πώς να σταθώ δίπλα σου;     Γιατί στέκεσαι απέναντί μου;     Πού είναι ο χώρος μου; 
Μπορούμε μαζί;     Μπορώ μόνος μου;     Γιατί δεν με εμπιστεύεσαι;     
Πού πάς;     Ποιος     είσαι;     Τί θέλεις;     Ανάκριση μου κάνεις; 

Γονείς και Έφηβοι 
Δύο ομάδες που ξεκινούν ταυτόχρονα για έναν κύκλο 7 συναντήσεων η καθεμία. Δουλεύουν στον δια–Λογο αναζητώντας να δημιουργήσουν γέφυρες επικοινωνίας ανάμεσα
στο ‘θέλω’, το ‘μπορώ’ και το ‘πρέπει’.  Προσδιορίζουν προσδοκίες, ορίζουν πλαίσια επικοινωνίας, ξεκαθαρίζουν συναισθήματα.  Αναζητούν να πλησιαστούν και να διαχειριστούν τις δυσκολίες με τρόπους δημιουργικούς, ανοίγοντας δρόμους ζωής.
Η Μαρία Σφέτκου (σύμβουλος ψυχικής υγείας) συντονίζει την ομάδα εφήβων και ο Νίκος 
Σπανός (ψυχοθεραπευτής) την ομάδα γονέων.
Στο τέλος θα γίνει μια ομάδα ΚΟΙΝΗ!  Όλοι μαζί θα καταθέσουμε πως νιώσαμε και τι
συνειδητοποιήσαμε… 

Που :          Στην έδρα μας Λ. Κηφισίας 5, στους Αμπελόκηπους 
Πότε :         Κάθε Τρίτη στις 6:30 μ.μ. έως τις 9:30 μ.μ.
Κόστος :       10 έως 20 ευρώ (στη διακριτική σας ευχέρεια) για να καλυφθούν τα έξοδα
                  διοργάνωσης 

Επικοινωνήστε μαζί μας για λεπτομέρειες, απορίες, επεξηγήσεις!  Θα τηρηθεί σειρά
προτεραιότητας λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων.  Δηλώστε εγκαίρως συμμετοχή: 

τ:   210 6422522, 6942 555697, 6977 547240 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου